Subject: Elektriliitumine Transpordiameti maal
From: "Oleg Vassiljev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 09:21:04 +0300

Tere

Oleks vaja infot kuidas ma saaksin transpordiameti maale teha
elektriliitumist reoveepumplale. Saan aru, et vajalik elektrilevile
volitust aga kuidas seda teha ja kus seda taotlust saaks teha? Jutt käib
hetkel 18179 Värska sanatooriumi tee T5  kinnistust 93401:002:0316
Koordinaatidel x=6430847.35    y=714663.82 peakaitse 25 A. Joonise panen
manusesse.

Lugupidamisega

Frendit Infra OÜ

Juhatuse liige

Oleg Vassiljev

Tel. 5258116

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.